Inloophuis Entrada

Verwendagen 13 - 14 mei 2019 volksabdij te Ossendrecht

.

Entrada prietpraat
Op maandag 13 mei vertrekken we dan, op weg met 4 dames naar Ossendrecht. We hebben besloten om de toeristische route te doen door het prachtige Zeeland via Middelharnis en Tholen.

Het eerst komen we bij de Philipsdam met aan de rechterkant een uitzicht op het water met roze Flamingo’s.
Bij Battenoordt hebben we besloten de rijksweg aan te houden. Aangekomen bij de Abdij, met prachtig weer, en lichtelijk verlaat, werden we verwelkomt met koffie en Brabantse humor, over verliefde asperges en aardappelen.                                                Een hele leuke Taaldeskundige die zijn kennis en humor met ons wilde delen.

Na en heerlijke lunch zijn we met de hele groep (13 mensen) op de bus gestapt voor een 2-urige rondrit over de Brabantse wal, met uitgebreide uitleg door een kenner en op en top natuurmens. Wat is het toch mooi, dicht bij huis!

Om 18 uur het gezamenlijke diner en heerlijk gegeten. Na het eten nog een korte
boswandeling gemaakt.

2de dag. Druk, leuk programma met veel aanbod aan activiteiten: Reiki, schilderen en
klankschalenconcert en bijna iedereen heeft wel meegedaan.
Wat waren het heerlijke verwendagen en zeker een optie om nog een keertje te gaan!
Tevreden zijn we weer vertrokken, alleen Hanna wilde niet mee naar huis, ha ha ha!

Yvonne en Marie-Anne, hartelijk bedankt, namens iedereen die mee is geweest voor de schitterende dagen.